2018 - 2019 tanév
Tájékoztatás az elektronikus ügyintézés lehetőségéről
Tájékoztatom a kedves szülőket arról, hogy 2019. március 1-jétől a Kréta felületen elérhető az e-ügyintézés lehetősége.
E-ügyintézés keretében jelenleg intézhető folyamatok:
- Kiiratkoztatás a köznevelésből;
- Kiiratkoztatás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonyból;
- Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése;
- Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése;
- Vendégtanulói jogviszony bejelentése;
- Osztály vagy tanórai csoport változtatási kérelmének bemutatása;
- Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása;
- Tanulói mulasztás igazolására szolgáló gondviselői igazolás benyújtása;
- Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői kérelem benyújtása;
- Tanulói közösségi szolgálatának teljesítéséről szóló igazolás benyújtása;
- Bizonyítvány- vagy törzslapmásodlat igénylése;
- Szemelyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése.
Intézményünk minden szülőnek bővített gondviselői jogosultságot generál, amelyről a rendszer írásbeli értesítést küld. Az így kapott azonosítóval az e-Ügyintézés igénybe vehető a Kréta rendszerben.
Az e-Ügyintézés lehetősége a jelenleg e-Ellenőrző jogosultsággal rendelkező szülők/gondviselők részére automatikusan megjelenik, aktív (a felület csak szülői/gondviselői belépéssel aktív).
Az e-Ügyintézés elérhető az alábbi linkről is: https://eugyintezes.e-kreta.hu/info