Események

A 12. évfolyam ballagása:
2024. május 4.
A Diákönkormányzat napja a felső tagozaton:
2024. május 6.
A Diákönkormányzat napja a gimnáziumban:
2024. május 10.
Részvétel a Zenei Nevelésért Alapítvány hangversenyén:
2024. május 24. 18 óra
Az alsó tagozatosok akadályversenye a Sóstón:
2024. június 17.
A Diákönkormányzat napja az alsó tagozaton:
2024. június 18.

iskolatej fejlec1

penz7

Őszi kirándulás Erzsébettel

Több osztályunk pályázott sikeresen a Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány Erzsébet-táborára.  A négynapos erdei iskolában alaposan megismertük a Balaton egy-egy szép települését és annak környékét. Balatonberény, Balatonszárszó, Csopak és Fonyódliget egyaránt csodálatos élményt nyújtott nekünk. Reméljük, a következő tanévben is részt vehetünk ezen a programon.

Erzsébet-tábor Fonyód-ligeten

Nekem nagyon tetszett az Erzsébet-tábor. Nagyon jól éreztem magam.

1. nap
A táborban először Helga néni, Ildi néni, Edit néni és Kati néni volt velünk. Az utolsó két napon Misi bácsi jött, de Edit néni és Ildi néni elment. Mikor megérkeztünk a táborba, megebédeltünk. Utána bementünk a szobákba, a 37-est és a 38-ast foglaltuk el. Felfedeztük a helyet, aztán aki akart, az elment túrázni, aki meg nem akart, az a táborban maradt. Este közös sétára ment a 6.b. Nagyon vicces volt: egy kis füves helyre kifeküdtünk és csillagokat néztünk. Ha jól emlékszem,  3 hulló csillagot láttunk. Utána 2 kisebb futóversenyfélét tartottunk. Majd énekelve mentünk vissza a táborba. Ezeket énekeltük: Varga Viktor - Lehet zöld az ég, Fluor - Halenda, Kelemen Kabátban - Nyári dallam, Magna Cum Laude - Pálinka dal.Nagyon jó volt. Mikor visszaértünk, akkor is énekeltünk, és már mások is csatlakoztak. A Balatonhoz is lesétáltunk még az éjszakai túra előtt.

2. nap:
Ez a nap érdekesen indult. Először elmentünk reggelizni. Láttunk egy plakátot, miszerint lesz valami Street Dance-bemutató. Aki szeretett volna, az délelőtt játszhatott számháborút. Sokan játszottak, de sokan kiestek, és történt pár szabálytalanság. Mikor vége volt, elindultunk. Gyalogoltunk, aztán vonatoztunk Keszthelyig. Amikor vártunk a vonatra, addig elmentünk a hajókikötőig és megnéztük, hova kell majd jönni. Ott sok mindent vásároltunk. Elindultunk föl a kilátóig. Sokan inkább lenn maradtak, mert meggondolták magukat, de még többen fölmentek. Aki ezt választotta, kapott 2 ötöst. Sokat gyalogoltunk. Mikor visszaértünk a táborba, elmentünk vacsorázni. A szobákban kicsit beszélgettünk, játszottunk, aztán elmentünk erre a Street Dance-bemutatóra. Volt egy srác és négy-öt lány. A lányok táncoltak úgy három percet. Oda lehetett állni táncolni melléjük. Mindenki azt mondta, hogy nem fog... Hát pedig a végén nagyon sokan mégis beálltak.  Az a dal, amire táncoltunk, könnyen a fejünkbe ment. Azt dudorásztuk a faházakba visszafelé.

3. nap:
Ez a nap is jól telt! Kimentünk a hajókikötőhöz, ahol előző nap is voltunk, és elhajóztunk Badacsonyra. A hajóút nagyon jól telt! Volt egy kis büfé, ott vásárolhattunk. Mikor megérkeztünk, folytattuk.  Elmentünk a Festetics-kastélyba is. Mindenki élvezte. Sokat sétáltunk, a kertet is megnéztük. Nagyon szép volt. Volt egy olyan rész, ahol díszes hintókat nézegettünk. Nekem nagyon tetszett. Mikor visszaértünk a táborba, volt, aki pakolt már, de volt, aki meg átment a másikhoz és beszélgetett. Este megint lesétáltunk a Balaton partjára.

4. nap:
Szomorúan és lassan kelt föl mindenki. Rögtön elkezdtünk pakolni. Nagyon sajnáltuk, hogy vége. Mikor befejeztük a rakodást, a bőröndökkel együtt kimentünk a házak elé. Elindultunk. Sajna tényleg ennyi volt csak a tábor, ezt nehéz volt elfogadnunk. Kimentünk az állomásra, fölszálltunk a vonatra. Egyszer át kellett szállnunk. Addig egy szökőkútféléhez ültünk le és vártuk a csatlakozást. Sokáig tartott, de közben beszélgettünk. Hazafelé az úton visszagondoltunk a táborra. Otthon pár szülő már ott volt a vágányok mellett, néhány pedig kint a Vasútállomás előtt. Mindenkinek az arcán lehetett látni a boldogságot, hogy látja a szüleit. Örömmel gondolunk vissza a táborra, de szomorúan is, hogy már vége.

Arady Réla

Partnerintézmény

partner

Alapítvány

Kérjük, támogassák iskolánk alapítványát!

Az alapítvány adószáma:

19095279-1-07

Az alapítvány számlaszáma:

16200247-10005879

Ezekkel az adományokkal Önök is segíteni tudják diákjaink tanulmányi versenyeken és  kórusfesztiválokon való részvételét; oktatási eszközök, bútorok vásárlását; erdei iskolák és nyári táborok szervezését.